|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VÝSLEDKOVÁ LISTINA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. ZÁVOD MČR E 1:10 BUGGY České
Budějovice - 17.6.2006 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MČR BUGGY 2WD a
4WD |
umístění ve finále |
|
body |
nejlepší výsledek |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
1. |
Muff Erik |
RC - BENGII PŘÍBRAM |
1 |
1 |
2 |
|
2 |
8 |
5:06.01 |
2. |
Mára Jiří |
RC autoklub Praha |
4 |
5 |
1 |
|
5 |
8 |
5:04.698 |
3. |
Romer Filip jun. |
RC - BENGII PŘÍBRAM |
2 |
3 |
4 |
|
5 |
8 |
5:10.74 |
4. |
Stehno Michal |
RC autoklub Praha |
3 |
2 |
3 |
|
5 |
8 |
5:23.80 |
5. |
Stehnová Hana |
RC autoklub Praha |
5 |
4 |
5 |
|
9 |
7 |
5:11.61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MČR TRUCK 2WD a
4WD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MČR JUNIOR TRUCK 2
WD a 4 WD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
umístění ve finále |
|
body |
nejlepší výsledek |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
1. |
Opl Jiří |
RC autoklub Praha |
1 |
1 |
1 |
|
2 |
8 |
5:34.66 |
2. |
Martínek Petr |
RC - BENGII PŘÍBRAM |
2 |
3 |
2 |
|
4 |
7 |
5:15.30 |
3. |
Calta Martin |
RC Hobbyland - Contour Č. Budějovice |
3 |
9 |
3 |
|
6 |
7 |
5:30.28 |
4. |
Knížek Radovan |
RC autoklub Praha |
4 |
2 |
5 |
|
6 |
7 |
5:16.76 |
5. |
Rezek Matyáš |
RC autoklub Praha |
6 |
10 |
4 |
|
10 |
6 |
5:12.38 |
6. |
Holický Pavel |
RC autoklub Praha |
7 |
5 |
6 |
|
11 |
6 |
5:14.95 |
7. |
Hronek Tomáš jun. |
RC autoklub Praha |
5 |
6 |
7 |
|
11 |
6 |
5:11.53 |
8. |
Kanina Jan ml. |
RC autoklub Praha |
9 |
4 |
10 |
|
13 |
7 |
5:40.71 |
9. |
Calta Martin jun. |
RC Hobbyland - Contour Č.
Budějovice |
8 |
7 |
8 |
|
15 |
6 |
5:42.09 |
10. |
Uhýrek Petr |
RC autoklub Praha |
10 |
8 |
9 |
|
17 |
5 |
5:49.42 |
11. |
Holický Tomáš jun. |
RC autoklub Praha |
11 |
11 |
11 |
|
22 |
|
nejel |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.6.2006 |
|
|
|
|
|
Vladimír Muff |
|
|
|
|
|
|
|
předseda sekce E 1:10 BUGGY |
|
|
|
|
|
|
|
RC AČR |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|