Členové a rozhodčí 2024 |
Výpis transparentního účtu |
Celkový kalendář RCAČR |
Síň slávy |
Dokumenty ke stažení |
Antidopingová charta |
Valné hromady |
Reprezentace 2024 |
Mapa stránek |
EFRA European Federation of Radio Operated Model Automobiles |
EFRA kalendář na aktuální sezonu |
IFMAR International Federation of Model Auto Racing |
Dnes 11.2.2016 odborná komise schválila konečnou podobu pravidel pro sekci Electric Track 2016.
Nejedná se o zásadní změny, budeme pokračovat ve stejném počtu kategorii i trendu jako v loňském roce.
Změny přináší skupina GT, kde slabší stocková kategorie pojede letos s motory 10.5T namísto 17.5T které jsou méně rozšířené. Zůstává pravidlo povinné realistické karosérie GT vozů nebo sportovních prototypů a platí zákaz aerodynamických speciálů, které patří do kategorie Open GT.
Otevřená kategorie GT Open umožní letos start nově i modelům Pro10 dle zahraničních zvyklostí, pochopitelně zde nadále budou jezdit i placky 200mm široké bez omezení motoru či karosérie, které jsou mnohdy vhodnější.
Formulové vozy na mechách dostávají ještě šanci, i když jezdců ubývá, ale doufáme, že tento závod, podobně jako loňský s výbornou účastí, přesvědčí o smyslu této kategorie i do budoucna. True formule na gumových kolech budou letos omezeny použitím pneumatik pouze značky Ride nebo Sweep.
Dochází ke změně průběžného hodnocení kvalifikace, kdy do každé další jízdy jezdci nastupují podle dosud nejlepšího nájezdu, nikoliv dle bodového součtu. Ten se uplatní až v závěrečném hodnocení kvalifikace. Důvodem je snaha zvýšit spravedlnost na závodě MČR a eliminovat nahodilé problémy.
Kategorie 1/12 se slibně rozrůstá a tak se v pravidlech objevila věta o minimální hmotnosti (dle EFRA regulí) a omezení baterie na jednočlánek 1S, jak je všude standardem.
TC kategorie zůstávají beze změn a již známe i výsledek výběrového řízení na pneumatiky. Pojede se na LRP CPX-V2.
Nezapomeňte se stát včas členy RC AČR. Členství je letos výrazně levnější, než dosud a nově platí také možnost krátkodobé licence třeba právě na tento pražský závod, takže závody budou atraktivní i pro jezdce, kteří pojedou pouze jeden či dva závody za rok, jak naše sekce nabízí.
Na přátelské setkání při závodě MČR se těší Roman Krejčí, předseda sekce ET.